Viktighet

Och rolighet!
 
Allt som är viktigt i mitt liv just nu är väldigt roligt. Roligt för att det är jobbigt och jag älskar att jobba, viktigt för att det är mitt liv. Innan sydde jag bara som hobby, sen gick jag en utbildning och nu är det på en professionell nivå. Och mitt i allt detta så har jag hittat en ny hobby som växt fram under ca 2 år, Trädgåd, blommor, grönt i all ära. Det är så himla avkopplande att se hur ett litet frö gror. Några frön är nu på väg hem till brevlådan för att förgylla min vardag när jag vill ha några minuters paus från arbetet. Arbetet, bland det bästa som finns! 
 
Och förresten så var jag på ännu ett möte idag och det va så himskans skoj! Man träffar så många nya trevliga ansikten som nyföretagare. / Ciao Mc.J
 
 
 
 


Kommentarer
EvaP

Himmel vad snygg du är.

Svar: Men åh, tack snälla :)
Malin Cecilia. J

2014-02-17 @ 20:25:56
URL: http://eva.monkeytoys.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0