vattenfall

Den där maud fredin fredholm kunde allt skapa härliga mönster i perfekta färger. Dock är detta tyget mardrömstyget, gick maskor efter maskor när jag sydde i det. även med fin nål. Men det fick gå med extra tålamod. Väntar nu på en ny pressarfot till dold blixtlås, fick hem en som skulle passa min maskin men självklart gjorde den inte det!!!! Även om det stod på deras hemsida att det skulle göra det, hoppas det inte blir några problem med att reklamera den. Då får jag bestämt ge företaget dåliga recensioner. Jag håller tummarna, har nämligen redan fått ett oproffesionellt svar ang problemet. 
 
Idag har jag brudprovning i ateljén, roligt, spännande och vad härligt det är med mitt jobb. Sedan är det dags att gå igenom bokföringen för först gången innan det är dags att ta helg och spendera flera h i trädgården :) Dessutom kan jag passa på att uppmana alla er som tror att ni odlar ekologiskt hemma! shi så fel ni har om ni inte använder ekologiska fröer, Det är en riktigt dirty industri den där fröindustrin. Så odlar ni inte med ekologiska fröer så är era odlingar såååååå lååååångt ifrån ekologiska som det bara går att komma! En riktig klimatbov. varför ha närproducerat om det inte är ekologiskt, närproducerat och ekologiskt borde gå hand i hand. Puss på er. Mc.J 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0