Käre tomten

Jag har inte önskat mig något till julafton på många år, tycker det är skitsvårt att önska sig materiella saker. Men till nästa jul kommer jag på massor med saker. Ja jag vet att det är 10 månader dit, men 10 månader är ingenting. 10 månader går hur snabbt som helst! för att farbror tomtens anställda små nissar ska hinna tillverka allt jag önskar mig fram till jul är det bäst att börja lämna in önskelistan i tid! 
 
1. stort praktiskt skrivbord
2. Hyllor som rymmer alla mina pärmar
3. Ett riktigt tillskärningsbord
4. en stor anslagstavla
5. Någon form av tavla som rymmer all min sytråd, gärna ett stort gult hjärta
6. en större cykelkorg så att boris inte får det så trångt när vi beger oss på äventyr (kan jag önska till födelsedagen) 
7. Tyger så klart!
8. Presentkort till tyger
9. mer tyg
10. mer presentkort till tyg
11. Och lite mer tyg
12. en ny provdocka som inte blir ranglig efter ett år!
 
oj vad fräckt och fult av mig att önska så mycket, men önskar man sig inget alls så får en bara höra massa klagomål över det. Har dessutom hört att fräckhet tar en lite längre i livet. Och dessutom känner jag på mig att jag kommer vara fruktansvärt snäll i år.
 
Ciao/Mc.J
 
 


Kommentarer
Ida Nielsen

Lika bra å vara ute i god tid ju!!

2014-02-28 @ 09:11:54
URL: http://hebreiska.blogg.se/
Michaela

Ett tips om du vill ha en stor och billig anslagstavla. Köp en tretex-skiva på bygghandeln,klä in den i tyg och vips så har du en stor personlig anslagstavla. OM du inte orkar vänta på tomten alltså..

2014-02-28 @ 10:19:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0