projekt nr:2

God morgon! 
 
Grått och mulet ute, väder precis i min smak! lång och härlig promenad med universums bästa lövjagare Boris. Tänkte dessutom för första gången sedan slutet av maj styrketräna (finns inget gym i everöd) men som den friskvårdare jag är så blir det int svårt att sätta ihop ett pass. Yoga tar över mitt liv så jag måste växla träningsform. 
 
händer i syateljén: Skulle sy på fars skjorta!!!!! Skulle......skolarbeten är så roliga så jag kommer ju för i bubblan aldrig hinna sy klart den där skjortan! Ändå är det int mkt kvar, manschetter, knapphål och knappar....Som sagt det handlar om prioritering och jag prioriterar det som är roligast och viktigast ( skolan kommer alltid först! ) Men jag ska absolut bestämma en dag då jag inte får gör några skolarbeten först när jag sytt klart skjortan. BLÄ! 
 
Men som sagt, projekt nr två är på gång, det är en röd wiggle dress i ull, som ska broderas. har länge velat prova ett gammalt 50-tals symöster från 50-talet som legat och skräpat här hemma, så denna gången har jag inte gjort symönstret själv. DÅLIGT AV MIG! 
 
 
På fredagar prioterar jag inga skolarbeten eller tid i syalteljén (för att inte bränna ut mig) om det inte krisar förståss. Så i fredags så cycklade jag och boris en sväng, det blir kort och gott 1.6 mil...inte så mkt, men det va härligt. 
 
 
Och igår invigdes testjackan när vi begav oss på kalas. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0