I min syateljé

på gång i min syateljé, skjortan till min far börjar ta form efter några dagars vila pga trasig overlockmaskin (som nu är lagad och servad och bättre än när den va ny!)  
Sytt och broderat ännu en söt liten kudde, sista på ett tag
Skolprojektet! I väntan på att material ska anlända så har jag börjat göra en test på skolprojektet med resttyger och restgarner som jag har hemma. Men tror minsann att det kommer bli en väldigt fin ''test''. Nu- långpromenad med Boris Borran Gunnarsson innan det är dags för skolarbete. 
Och förresten, igår fick jag bästa presenten på länge. fina gamla knappar som dessutom var inslaget i fint gammalt tidningspapper. Tack till fina Ida. Ha en fin dag! /ciao Mc.J 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0