Present till farmor

På söndag är ingen vanlig dag för det är farmors födelsedag hurra hurra hurra! Så självklart har jag tagit mig tid att sy en fin kort liten jacket till farmor. Blev himla nöjd även om resultatet inte är klart ännu. Färgvandringen är inte hundra, därför behöver jag fler svarta detaljer. Kanske i form av stora svarta knappar på fickorna. Hur som helst så måste det fixas idag.  Och imorgon är heller ingen vanlig dag för det är min och syrrans födelsedag, hurra hurra hurra ;) ha en underbar dag vänner /ciao Mc.J här kommer en bild på hur jackan ser ut än så länge. förresten så ekar det i min garderob nu. Flytten närmar sig!


Kommentarer
Ida

Du får ta en bild på lilla farmor och visa sen hur det blev ;) Jag ska ta och storstäda här hemma nu, inspirerad av ditt och Robins flitiga städande inför flytten :)

2013-05-24 @ 08:48:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0