enkel tunika

Tjoho!
 
För några veckor sedan sydde jag en väldigt enkel tunika, i två stycken. Jag kommer nog sy fler i denna modellen för den är apbra att ha i skolan när man syr, går snabbt och lätt att dra av när man ska prova något, och så är den luftig och skön. bekvämt kan vara snyggt! ;)
Ja nu undrar ni kanske varför jag ser så konstig ut på bilden?, det är för att jag ska använda den till ett projekt i skolan som jag tyvärr inte kan berätta mkt mer om för jag tycker att det är flummigt och man måste använda datorer...och jag är inte bra på det där med datorer. Jag är bra på symaskiner.
iaf, jag bär tunikan på bilden, inte den bästa bilden, men mönstret på tyget kommer fram, och det är mönstret som gör hela tunikan. Köpt på Gittes.
Ha en underbar kväll! /ciao Mc.J
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0