sytt v.2 2013

mornmorn!
 
Så underbart med måndagar, ja! Jag älskar måndagar :D Frukost kvart i sex, sova en timme till, yoga och en varm dusch och sedan vidare till skolan. Underbart.
 
Igår knåpade jag ihop delarna till en kort jacka, och resultatet blev fint som snus, himskans nöjd om jag får säga det själv. tror minsann att jag kommer vilja sy en till i annat tyg. Materialkostnaden till denna jackan är något betydligt dyrare än till klänningen jag sydde för ca 35:- kr. Grönsvarta tyget är 50% ull/ 50% akryl och kostade ca 200, fodret är 100% polyester 50:- glitterband 50:- sytråd 5:- , materialkostnaden för den lilla läckerbiten är 305:-
Jag är fruktansvärt nöjd och jag har en känsla av att denna jackan kommer produceras i många olika fina personliga upplagor.
 
Nu ska jag göra mig en kopp te, betala räkningar och chillaxa i soffan tills det är dags att promenera till bussen.
Ha en fin dag snyggingar!
Ciao/ Mc.J
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

chillaxa <3<3<3<3 ett nytt signumplagg månntro...? :)

2013-01-14 @ 17:02:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0