Symani

 
Gomorgon!  jisses vad jag har mkt att stå i denna veckan, två syprojekt som ska bli klara, stor läxa på tre veckor i mönsterkonstruktion som jag borde göra 1/3 av Eftersom vi får fler läxor till nästa vecka i konst. Roligt men pressande, mest roligt. Men allra bäst denna veckan är att på fredag så beger jag mig mot modemässan i Köpenhamn, den är stängd för allmänheten och öppen för inköpare och textilelever. Jag kommer få försmaka på höstmodet 2013. Skadeglädjen själv är att det är förbjudet att fota, så det blir inga bilder att dela med sig utav, tyvärr. Avslutar dagens inlägg på lite bilder från veckan som gått. hår, toil, knyppling, kroki, Gefle, arabia. M.m. Nu mot skolan för att utföra sista krokilektionen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0