Spa och nytt i garderoben

God morgon!
 
Äntligen fredag, som jag har längtat. För i helgen tänker jag minsann sy en tehuva av en tygbit som jag själv har tovat ihop av får ull, och brodera på den så fint som det går. Igårkväll va jag hemma hos min fina mor på fotvård/spa chillevipp med produkter från mary kay. Och det va himskans trevligt att prova på tillsammans med de andra ''tanterna''  runt bordet. Min barndomvän Elin va också där så vi hade lite snack att ta igen :) med mig hem från kvällen fick jag ett par lena fötter och lite smink. Innan ogillade jag Mary Kay som tusan, men jag måste säga att jag verkligen har ändrat mig. Jag har provat väääldigt många produkter och erkänner att MK:s foundatiuon är bland den absolut bästa jag provat. Och jag är inget fan av läppgland heller, men jag fick bannemig med mig ett sådant hem också som jag äääälskar, rött och återfuktande MUMS .Så nu är jag en foundationprimer, foundation och läppglans rikare. Känns riktigt bra faktiskt.
 
Och här är en av mina nya klänningar, denna köpte jag på Zara förra helgen i köpenhamn. På rea, perfekt basklänning att ha i skolan under en mysig kofta. Och så kan jag berätta att jag väntar ivrigt på att få gå till posten och hämta ut ett fint paket, för tro det eller ej så budade jag hem en fin 50-tals klänning på tradera förra fredagen ;D Längtar efter att få dra den på mig.
Ha en fin dag!
Ciao/ Mc.J
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0