hemlängtan

tjollahopp!
 
Nu är jag på hemmaplan igen, har nämligen bott hemma hos fröken trixi i en vecka. Trixi är en väldigt mysigt vovve som jag och Robin har varit vaktis åt i en vecka. Och nu är vi hundfria och tillbaka i Kristianstad. Men det har varit mysigt att vara hundägare en vecka och vi har också insett att vi aldrig ska skaffa hund. Never ever. Det är som att skaffa ett barn som aldrig växer upp och kan klara sig själv. Dessutom gjorde det ont i själen varje morgon när jag skulle till skolan  och lämnade henne ensam.
Men med en hund blir det extra mysigt med långa promenader, trixi älskade dessutom min yogamatta och det va rätt mysigt med en hund som sällskap. Så nu är även hon yogafrälst.
 
Snart är det dags att träffa Emilie för en lunch på staden, sedan blir det en promenad på linnérundan. Dessutom ska Emilie få hoppa upp på massagebänken hemma hos mig och bli genomknådad. <3 Idag ska vi mysa!
 


Kommentarer
Emilie

Tack för en underbar helg! <3

2012-09-30 @ 15:40:50
URL: http://emilieemsan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0