Fredagsnöje

Tjoho!
 
Idag sysslar jag med lättsam fredagsnöje, Tvättar, framkallar foton, målar om en mjölkpall, ska snart tillaga lyxiga hemmagjorda hamburgare, efteråt blir det en sväng på gymmet för ett svettigt pass och sedan firar vi helg med en ostbricka. Älskar fredagar.
Förretsen så har jag börjat träna pilates nu, det är otroligt bra och effektiv träning. Jag har verkligen blivit yoga och pilates frälst.
 
Och nu när jag ännu är i skrivform så tänkte jag vara lite sur och arg och bitter och j'vligt.....ARG. Det är så fruktansvärt äckligt i vår tvättstuga så man spyr, varje gång man kommer ner och ska tvätta så är det hundhår i tvättmaskinerna och tvättmedelsbehållarna är riktigt äckliga av tvättmedel och skit som letat sig upp från smutsig tvätt,,,,varför tar man int ut tvättmedelsbehållarna och diskar dem efter sig så att jag slipper diska efter andras skit innan jag kan tvätta mina kläder. Och på toppen av allt så låg det en använd tampong i ena tvättmaskinen nere i tvättstugan idag när jag skulle tvätta....Jag är så trött på att bo i ett trapphus med människor som int kan hålla iordning efter sig och respektera andra som bor i trapphuset. Jag hatar vår tvättstuga, dessutom är det någon som med jämna mellanrum tvättar på vår tvättid. Jag exploderar snart. Oooh nu känns det mkt bättre när jag har fått skriva av mig min ilska lite... Jo en sak till, i sommras va det någon som hade urinerat i trapphuset också,,dagen efter att någon hade haft fest...Mums, det luktade lika underbart som en svinstia. Tack :) Nu mina kära grannar måste jag tyvärr agera arga-lappen surtant.
 
/ciao
Mc.J
 
 
här är min lilla mjölkpall som ska få sig ett ansiktslyft, jag har hunnit måla på ett lager grundfärg. Den är annars i furu,,,och furu är ingen favorit.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0