60's red dress

God morgon solstrålar!
 
Wow, vilken helg jag har haft. Lördagen spenderades i köpenhamn med på tok för mkt shopping som sedan avrundades med kalas i viby. Söndagen bjöd på en härlig frukost på café duvanders med världens finaste Emilie, därefter tog vi en fin promenad på linnérundan, en helt fanstastisk och mysig promenad, gillar kristianstad mer och mer. Det blev en perfekt avslutning av veckan.
 
 
Och idag är det måndag med en perfekt början av veckan. vaknade klockan sju och gjorde mig en mumsig frukost innan jag begav mig ut för en frisk promenad som jag sedan avslutade med ett härligt pass yoga. Nu är jag så avslappnad och lycklig, så som man blir av en promand och YOGA. 
 
Och idag tänkte jag inviga veckan med mig fina 60-tals klänning från martinette. till den tänker jag använda min fina solhatt i svart filt. Måndagar må vara en av de bästa dagarna i veckan. 
Ha det så fint idag!
Ciao/ Mc.J
 



 
 
 


Kommentarer
kim

Hajje.allt väl?? Är så avundsjuk på alla dina underbara klänningar:-)tänkte höra vd du träna nu eftersom du hade minskar i cm?? Me tanke på att du har tränat mycket innan.....hoppas de går bra i skolan!!! Kram

2012-09-27 @ 20:47:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0