torget 11

Godmorgon!
 
Skulle först vilja förtälja att jag har haft en riktig prinsesshelg. Jag har blivit så fruktansvärt bortskämd. Min fina sambo och jag gick en runda på stan för leta present, men fann int så mkt att hänga i julgranen. Förrutom en fin kalender som jag bums va tvungen att köpa till mig själv för det stod verkligen Malin på den, 2013 får gärna komma nu så att jag kan börja använda den.
Efter vår korta visit i staden så körde vi till ett ställe som jag verkligen har längtat efter att få besöka, Torget 11 Vintage och secondhand i Åhus. I bilen på vägen dit kände jag hur mitt hjärta började rusa iväg. Jag ääälskar fina gamla klänningar och prylar. Jag var på väg till paradiset. Och två fina klänningar fick följa med mig hem med sällskap av ett riktigt fint vintagehalsband. Och int nog med det,,,Robin hade redan planerat i föväg att han skulle köpa en klänning till mig så det va lite därför vi skulle dit, Vilken överraskning. Jag blev så glad så det föll en tår, och halsbandet va också något som blev en gåva till mig. Känner mig verkligen som en prinsessa. Men som om det va nog där.
På kvällen när jag gjorde mina sista läxor så bjöd han även på hemmagjord pizza, och det tog int slut där. För idag fick jag också frukost på sängen!!!!!
Japp, denna helgen har varit en riktigt prinsesshelg.
Nu ska jag ta tåget till Bromölla för att göra en liten visit hos mormor och morfar och sedan hem till grödby och skriva ut mitt arbete som ska presenteras på tisdag ( modellbygget )
Ha en fin söndag vänner.
Ciao/ Mc.J
 
Min fina kalender och klänningen jag fått av fina Robin. Klänningen är förmodligen från slutet av 60-talet och hemmagjord av någon riktigt duktig sömmerska. Det va den första klänningen jag fick syn på och jag föll direkt för det fina höstmönstret.
 
 
 


Kommentarer
Ida

Men ååååååååååååååååååååhhhhhhhh kalendern.

2012-10-21 @ 15:03:45
URL: http://hejaida.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0