skola för hela slanten

Nu känns det att skolan verkligen har kommit igång, gör läxor näst intill varje dag. Int för att jag klagar, men jag känner mig lite stressad.Idag sitter jag och pillar med mitt modellbygge som jag hoppas få klart till imorgon så jag slipper sitta med det över helgen för då har jag ändå andra läxor att ta itu med, som mönsterkonstruktion. Det ska nog bli en bra skolflicka av mig snart, måste bara komma in i skolrutinerna, vilket jag int har lyckats med riktigt ännu känns det som.
Nu ska jag göra små galgar att hänga mina små miniatyrklänningar på, sedan blir det ett pass yoga innan jag hinner slockna.
/ciao
Mc.J
 
en bild från mitt modellbygge
 
 


Kommentarer
Sara

Vad fint allt blir, sött! Duktig du är :)

2012-10-18 @ 21:05:37
Sara

Vad fint allt blir, sött! Duktig du är :)

2012-10-18 @ 21:07:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0