pyjamas hela dagen

bara för att det är lördag och Robin är iväg och kvalar med fotbollen, jag är supertrött och tänker minsann ligga i sängen mest hela dagen och mysa i min pyjamas. Kanske att det blir några skolarbeten gjorda senare idag. Igår hade jag en riktigt fin dag, jag hälsade på mormor och morfar, sedan vidare hem till grödby och sen blev det en längre visit hos farmor och farfar. Och när jag väl kom hem så hade Robin lagat mat, underbart. Och kvällen avslutade vi med en promenad i kristianstad eftersom det är konstrutan nu, och jag är ju lite intresserad. Tur att Robin int har något emot det, även om det regnade.
 



Kommentarer
Anna Torshed

Så fina och gosiga dina leggings ser ut att vara :)
Var har du köpt dem? :)
Kram

Svar: :D Hej Anna! De är super sköna, och tyvärr.....från hm. Där jag förhoppningsvis int kommer handla mer fören de har förbättrat villkoren. Kramkram
Malin Cecilia. J

2012-10-22 @ 12:25:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0