miniatyrklänning nr 2&3

Godkväll!
 
Vilken underbar dag det har varit, känns som om jag brukar inleda mina blogginlägg så. Och det känns riktigt underbart att kunna inleda de flesta inlägg på sådant vis.
I skolan har jag till mesta del gjort klart mitt modellarbete med mina miniatyrklänningar, idag tillverkades två styck riktigt pampiga galaklänningar och jag känner mig väldigt nöjd över min prestation. Efter skolan vandrade jag och Ida till Erikshjälpen för att leta fynd, och där fann vi iaf något litet var att ta med hem och fylla våra tomma utrymmen med. Sen bjöd Ida på en riktigt mumsig äppelpaj, te och visning av riktigt tjusiga klänningar som gjorde att jag nästan dog lite av avund. När Mörkret hade fallit helt så traskade jag vidare hem till min Robin, som dessutom kom och mötte mig halva vägen. Och vilken överraskning jag fick när vi kom hem till lägenheten. Robin hade köpt den  vackraste höstligaste blomsterbuketten i världen till mig. Oooh vilken gentleman jag har, så jag dog lite till av lycka. Nu är jag lyckligt halvdöd och längtar efter sängen. Imorgonbitti är jag fullt levande igen!
 
Sov så gott!
Ciao/ Mc.J
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0