make time to create

Godmorgon!
 
måndag och lov = lyxig frukost.
Denna veckan är min skaparvecka. Jag har så mång projekt som jag vill göra klart, gamla som nya. Igårkväll började jag fila på en kjol,,mer än så säger jag int för den färdiga bilden på slutresultatet finns int ännu. Och medans jag krympte tyget till kjolen så slängde jag ihop en tygväska av screentrycket som jag gjort i skolan, saxar, en textilares vapen. ska göra en likadan av ett annat tryck som jag gjort, ögon med feta fransar. Passar en makeupartist perfekt.
 
Snart ska jag bege mig till grödby, mysa med min katt och plocka på mig lite behövligheter till mina projekt här hemma. Jag ska ta tåget till bromölla och promenera hem till grödby, perfekt väder!
 
Ha en underbar dag vänner!
Ciao/Mc.J
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0