syligheter

godmorgon!
 
i¨går sydde jag klart en kort snäv kjol i skolan. Nu ska jag bara skriva en rapport om den och lämna in till fröken Inga. kjolen är sydd i ljudblå ulltyg (varmt och skönt) den har en knall blå blixtlås (ångrar att jag inte tog rosa) Och den har världens sötaste knappar som glittrar :D Hoppas att fröken lämnar tillbaka dne illa kvickt så jag kan börja använda den. Detta betyder också att jag kan lägga all tid i sysalen på mina byxor!! Tjoho!
Ikväll ska jag umgås med familjen, vi ska gå på bio...Bond filmen...har aldrig gillat bond, men det kommer bli mysigt i vilket fall som helst :)
Måste bara få säga att jag känner mig stolt över mig själv, för igår körde jag dubbelpass på gymmet, med blödande skoskav under fötterna, det kallar jag kämparglöd!
 
 
 


Kommentarer
makeityourownhanna

Vilka fina knappar!

2012-12-11 @ 16:56:04
URL: http://www.makeityourown.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0