Magisk fredag

upp och ner, ner och upp. Grisen gal i granens topp och en mus i vårt hus svär och tuggar snus.. Jag är så himla lycklig över att det är fredag, bra skoldag, jag och Ida förgyllde eftermiddagen genom att spendera cash på fina tyger. Jag känner alltid mig så mycket gladare när jag har fyllt på i mitt tygarkiv. Speciellt när man vet exakt vad man ska tillverka av dem.
Nu inväntar jag min käre sambo, vi ska slå följe till gymmet för ett styrkepass innan vi tar helg. ooh underbara helg. Och jag ska pärlbrodera. Så det så!
 
(känner mig alldeles överlycklig, och det är bara för att jag har köpt tyger. Magiskt)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Vilken snygging!

2012-11-30 @ 16:27:01
Becka [fotoblogg]

Åh gud så vacker & söt du är. ♥

2012-11-30 @ 22:18:25
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0