midsommar weekend

Godkväll raringar!

Nu är det äntligen långhelg och jag är pepp till tusen, har massor av förberedelser som ska fixas ikväll inför helgen. Imorgonbitti beger vi oss på en tripp ner mot båstad för att delta på Jonna och Fredriks stora dag, det finns nog int  bättre festligheter än bröllop. Kärlek är underbart. Jag har även fått äran att sminka bruden, så jag ska upp med tuppen, halv fem. Vilken tur att jag ska sitta i passagerar sätet  för jag är helt slut efter två veckor övertid på jobbet och int va jag ledig i helgen heller. Men denna helgen ska jag och Robin chilla på Hemmeslövs herrgård. Det kommer bli hur underbart som helst. Och jag har även gjort en backup plan ifall det regnar hela lördagen, dator och film är nerpackat.
Önskar en trevlig midsommar och ta det lugnt med snapsen för det tänker jag, eller?
/ Mc.J





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0