Lindells Patent

Tjenare!
 
jag har lovat något och gett mig in på något galet som jag inte riktigt förstår hur jag ska lösa, men jag tänker prova och jag ska göra mitt bästa. Jag har alltid ogillat fotboll (näst intill hata) Men igår lovade jag min vän Frida att jag skulle komma på fotbollsträning på torsdag. OMG! Och jag tänker minsann ge det en chans, visst kan man börja spela fotboll som 22åring. Tur är att mannen i hemmet är grym på fotboll så han ska minsann lära mig en hel del innan torsdag. Med mig på träningen kommer jag ta med mig två icke fotbollsintresserade tjejer som också lovat bort sig. Emilie och syrran. Vi ska träna tsm på tisdag och onsdag inför den kommande torsdagen. Mitt största problem och något jag måste jobba på innan min fotbollskarriär kan inledas är att träffa bollen. Men jag är väldigt pepp!
 
Igårkväll åt jag en finfin middag hemma hos min fina Emilie<3 som äntligen har flyttat hem till Kristianstad, Happy,happy. Sedan begav vi oss hem till Syrran för att festa loss med de andra och skakade på rumpan. Idag vaknade jag med lite ångest över fotbollen, men bestämde mig snabbt för att ta tjuren i hornen och lära mig spela fotboll ist, för jag är en kvinna som står vid mitt ord.
Snart ska jag åka på kalas och äta tårta, och det älskar jag! Och jag tänkte även visa er ännu ett loppisfynd från förra lördagen. En Lindells köksvåg.
Ciao/Mc.J
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0