I'm back

Hej svejs!

Haft lite bloggtorka, eller rättare sagt har jag int haft tid att blogga. Jag har nämligen haft fullt upp med massor av skojsigheter. Förra helgen firade vi midsommar i Skummeslöv, ett vackert bröllop gav oss fina minnen av denna midsommar. Det va bland det mest underbara bröllopet jag varit på. Och brudparet va så himla snygga.

Så här lyckliga va jag och Robin denna fina kväll!

I veckan har jag jobbat på som vanligt och varit lite mer huslig än vanligt, försöker lära mig att laga mat. Vilket går utmärkt! Jag har gjort fiskgratäng för första gången och den blev himelsk god, imorgon ska jag prova på att göra crepes fyllda med köttfärs och massor av grönsaker. Jag vill väldigt gärna laga hälsosam mat, I dont like fast food. Så hejaheja till mig som kämpar på i köket.

I torsdes hade jag och min underbara tobey lite vardagslyx efter jobbet. Vi placerade våra rumpor på en filt i tivoliparken och hade picknick, vi hade gjort himelskt god smoothie och till det ahde vi kex med mögelost. Det va så himla varmt och skönt så vi kunde sitta där och njuta fram till halv nio. Sen va det läggdags och ny arbetsdag.

Igår tog jag min käre Robin i hand och vandrade in i centrum för en shoppingrunda. Det blev nya joggingskor, träningskläder, wrist weights, byxor, shorts och skjorta till moi. På kvällen vankades det fest hos syrran med utgång, och dagen efter symptomet har jag botat genom att promenera en mil med mina nya skor och wrist weights,,,vilket resulterade i fruktansvärda, mardrömsliknande skoskav, de sista 5 km var lidelsesamma. Men vad gör det när det finns compeed? Ska bege mig till maxi och köpa sådana så att jag kan jogga en liten runda ikväll med, innan fotbollen. Nu ska här tillverkas pannkakor inför morgondagens crepesmiddag.

Här är jag och Hanne på festen hos Sara

Ha en underbar kväll/ Mc.J



Kommentarer
Kusin Hanna

Så fina du o Robin är, Malin :)
Hoppas vi ses snart!

Svar: Tack så mkt! Ja det hade varit trevligt.
Malin Cecilia. J

2012-07-01 @ 16:40:36
URL: http://hannaaerika.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0