fynd från sthlm

God morgon!
 
Vi har spenderat en underbar helg i sthlm med god mat, shopping, julmarknad, julkalender och paraplydrinkar. och självklart har jag klänningar med mig hem... garderoben utökades med hela tre st.
 
En söt sådan 50-tal från Beyond retro, antagligen hemmasydd med fina detaljer. Och det bästa är att den är i ull, så himla varmt och skönt!
 
På judits hittade jag en fin klänning från topshop, kate moss kollektionen. Oanvänd med orginal prislapp på. figurnära ,fuskpäls och cape, urringning i ryggen. Den va bara tvungen att följa med mig hem.
 
Sist men inte minst en klänning från design from Korea, älskar mönstret och att den har långa armar. Till den ska jag bära min pälsväst. Den hittade jag också på judits. Nu är det dags att plugga lite innan jag beger mig ut i snöstormen för att ta mig till skolan.
Ciao/ Mc.J
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0