Loppisfynd

men inga bilder, för mina fynd finns i ett garage långt ifrån mig. för de va för stora att ta med hem på motorcyklen. Det va nog den billigaste loppisen jag varit på i hela mitt liv. Jag köpte en vanlig mjölkpall för 10:- och en väääldigt fin fåtölj som jag tänker klä om dock, för ynka 20 enkronor ;) Me happy, Fick med mig lite marknadagodis hem men de har åkt i papperskorgen nu för jag tycker int om att ha godis hemma. Farligt att gå och småäta. Snart är det äntligen dags för ett efterlängtat spinningpass, och imorgon blir det både spinning och yoga. Hurra :D
 
Tänkte passa på att visa mitt senaste färdiga projekt. En telefonbyrå som jag köpte på loppis tidigt i sommar som jag har målat om, bytt klädsel på och tagit bort världens fulaste handtag och satt dit söta små från indiska. Men tyvärr kommer ni int på ta del av de fula gamla handtagen eller det fruktansvärda tyget som det va klätt i innan för smarta jag tog ingen förebild. Men efterbild blev det. Och nu står den så fint i hallen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0