Klassfest nr:1

Go'dagens mina damer och herrar!
 
I lördes fick jag besök av några riktigt fina tjejer från klassen, fulla av chips och skratt och väldigt snygga i hattar. Det blev en liten catwalkvisning med några av mina klänningar, sänghäng och sedan blev en del trötta medan jag och Anna avslutade natten på dansgolvet, headbanging....
 
btw,,, idag har jag varit på den sämsta loppisen någonsin..i tosteberga. väldigt besviken blev jag. Kanske en riktigt bra loppis om man är ute efter fina gamla barnkläder. Nu ska jag och gubben åka hem till svärisarna och äta middag, mums.
 
 
Tror minsann att vi kan bli årets mysklass 2012
 
Ida botanisreade lite i min lilla minigarderob och var fascinerad över att jag använder så höga klackadojisar.
 
Söta Amanda slank in på ett bananskal efter att ha varit på en Dallasfest :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0