Frossa i Scones

Godmorgon!
 
Varje lördag gör jag scones till frukost, men från förra helgen bytte jag från det klassiska receptet till ett mer hälsosammare och ännu godare sådant. Tummen upp!!
 
1,5 dl müssli
2 dl grov rågmjöl
1 tsk bakpulver
1 krm salt
50 g margarin
1 dl lätt yoghurt
 
 
Förra lördagen tränade jag Power i grupp på gymmet, det va något fruktansvärt jobbigt och väldigt väldigt kul. Längtar efter nästa gång som jag kan vara med. Igår va jag nämligen på dop, då fick jag minsann piffa upp mig lite mer än vanligt. Och eftersom det har blivit dåligt med smink här i bloggen lyckades jag ta mig tid och ta en liten sådan. Nu ska jag gå till gymmet och efter lunch är det loppis som gäller! fynda.
/Ciao
Mc.J
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0