årets bästa fyndrunda

Jisses som vi har fyndat. Och helt salig har jag blivit. Jag och Robin besökte min favorit källare i Bromölla. Gammalt och nytt. Där fann jag ett gammalt tidningställ från ca slutet av 1800-talet fullt med tidningar som hemmets veckotidning, året runt, allers familjejournal och veckorevyn, alla tidningar är från 60-61 förrutom den äldsta veckorevyn som är från1948. Sammanlagt 31 st underbara tidningar som jag har satt glas framför i tidningstället så att de ska skyddas och hållas vid liv längre.
Vi fann även en stringhylla som Robin just nu håller på att montera upp i köket. ooh det här va den bästa fyndrundan i år. Dessutom köpte jag krakel spektakel skivan och Evert Taube på gröna lund, måste bara hitta en fin gammal LP-spelare så att jag kan njuta av dem också.
 
Om några timmar kommer det sygalna brudar hit på hatt-/klass-kalas. Så nu ska jag dammsuga mig fram till soundet från Soul roots 3.
Ciao
/Mc.J
 
Några av mina fina klasskamrater..some missing.


Kommentarer
Ida

Skojar du med mig? Jag har också köpt stringhylla och gamla tidningar idag!! haha

2012-08-25 @ 17:35:00
URL: http://hebreiska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0