vart tog du vägen?

Har haft feber och varit förkyld sedan förra fredagen, är ganska trött på det nu. Dessutom har syglädjen sprungit bort och gått vilse i skogen och jag försöker desperat leta upp den igen. denna veckan bestämde jag mig för att sy efter ett färdigt mönster, efter att ha ritat flera olika mönster som jag sedan ångrat och kasserat. aldrig i mitt liv har jag blivit nöjd med ett plagg sytt efter ett färdigt mönster, men denna lilla blusen blev jag så överdrivet nöjd med att jag kommer sy mer än en, fast någon annan variant. 
Jag valde att sy modellen med vingärmar, och vilka härliga 30-talsvibbar blusen fick. den kommer att användas väl.bättre bilder kommer inom kort. Nu ska jag leta vidare efter den där syglädjen!!
Ciao/ Mc.J
 
 
 


Kommentarer
makeityourownelin

Söt blus. Själv hamnar jag i soffan varje kväll ingen syinspo alls. Tänker att det får vara så. Knackar nog på en kväll igen.

2014-01-10 @ 20:38:46
URL: http://makeityourown.blogg.se
Annika

Hej Malin!Surfade in på din blogg av en händelse och blev sååå inspirerad.Vilka underbart fina kläder du gör!Dyra kappan-wow!Hoppas du själv hittar tillbaka till inspirationen snart :-)

2014-01-11 @ 06:40:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0