Rosor a la kaffefilter

Oj vad tiden springer iväg, spenderar så fruktansvärt mkt tid ute i trädgården och allt blommar och grönskar i rasande fart. Så fort att en knappt hinner med. Jag har en del projekt som behöver prickas av, min fantastiska pressarfot till dold blixtlås har anlänt och jag kan sy i blixtlås i de fem klänningar som bara hänger och väntar. Dessutom har jag hittat världens roligaste pyssel. Rosor av kaffefilter, de är så roliga att göra att det är svårt att sluta. Jag gjorde några att ge bort och några att ha här hemma. Nu är det bokföringsdags och lite momsredovisningsnörderi :D / ciao Mc.J 
 
 


Kommentarer
Fredrikapåvinden

Wow! Såå fint!

2014-04-30 @ 23:13:03
URL: http://fredrikapavinden.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0