Fler motgångar!

Det där med att starta eget kan vara väldigt energikrävande när man får besvärliga handläggare och jag verkar ju alltid lyckas med att dra nitlotter, kanske därför jag blivit van vid att kämpa på. Jobbig vecka framför mig. Därför kommer jag just idag inte göra någonting alls som har med företaget att göra. För jag har två väldigt krävande dagar framför mig. Med krävande menar jag verkligen KRÄVANDE! Så idag tänker jag bara göra något kul för rolighetens skull, men självklart i syateljén och självklart något jag inte gjort tidigare. För hur vore livet om man inte utvecklades? TRÅKIGT!
 
I helgen grävde jag bort 5 rosbuskar och gjorde en ny fin rabatt som väntar på att få blomma. 
 
Vart på 75år galaj och jag gjorde en victory roll kvällen till ära
 
Igår dansade jag runt i min parisklänning, fick fint besök av miss Omlin.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0