Påsken är på väg

Och nu kommer påsken! Och med den energi. För nu börjar energin komma tillbaka, haft så mkt motgångar med skatteverket ang starta upp firma, men efter flera veckors krig så är jag godkänd. Allt är på g! Är på jakt efter bästa bokföringsprogrammet, men tror bestämt att jag har hittat det. Dessutom så är hemsida ett måste nu och planering av portfolio. Fotografering! Måste bokas in. 
 
Hur om idag är en hektisk dag med mkt att göra. Har hunnit städa huset, sytt toil, och nu ska jag gå på möte på LRF Konsult, och efter det lyder 3h informationsträff på skatteverket. Och ikväll ska det provas toil och sortera papper i alla hundra pärmar som skall införskaffas nu!. 
 
 
 
Visst är det himla fiffigt att måla nagellack under foten?!!
 
Och här är mitt senaste projekt, draperingen är klar och nu ska hela klänningen sys för hand. Jobb jobb jobb, jag älskar att jobba! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0