uppdatering

Tjoho! 
 
Om det är någon som börjar bli nyfiken på hur det går med ullklänning nr:2 så kan jag berätta att den är på god väg att ta form. Det tar som sagt lextra lång tid när det vanskas broderi på skapelserna. Jag har kommit in i en bra rytm nu, det bör inte dröja länge tills broderierna är klara på kjoldelen och då kan jag sy ihop klänningen! Känner mig ivrig att bli klar med den, längtan efter det färdiga resultatet. Kommer klänningen att bli helt förfärligt ful och misslyckad!? Eller underbart söt och ljuv?! mot syateljén och broderiernas paradis. Btw, i helgen har jag haft en sypartner, min fina kusin Tobias. Vi har sytt på ett hemligt projekt (kan inte avslöja mer) Och vi gjorde ett besök hos gittes, vilket resulterade i att jag kom hem med 4 nya tyger, några prisvärda, några lite dyrare.  
Ciao/ Mc.J
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0