sytt

Tjohej! 
 
I helgen så har jag hunnit sy en ny klänning med öppen rygg och slits i ärmarna. Himskans nöjd, den har även hunnit invigas. Jag har tyvärr inga bra bilder på den. Bara några kassa sådana från instagram. Men jag kommer ta bättre bilder så fort tid finnes. 
Dessutom så blev det en liten road trip igår med svärföräldrarna, första stopp Ikea där det inhandlades lite förberedelser inför jul. Och nästa stopp blev husebyjulmarknad. Oh vad jag älskar julmarknader. Tycker absolut att det är tillåtet att julpynta när julmarknaderna har dragit igång. Vad är bättre än juletider? Inte mycket, jag hade gärna haft tomtar uppe året runt om Sambon tillåtit det. Däremot är jag lite tveksam till själva julafton!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0