Loppis, tjoho!

Precis hemkommen från en liten visit hos Likons loppis, pool jag älskar loppis. Idag kvar fångsten lyckad, en härligt gul  liten 60-tals blåsa och tre ljuvliga blusar från 70-talet. Misstänkt men int minst så hittade jag in bebis, en fin gammal Singer <3 men finaste orginalväska till. happy :D och eftersom det är ca 30 grader varmt inne så har jg lagt mig i sängen, enda svala stället i lght. Väntar på att gubben ska komma hem så att vi kan ha picknick i tivoliparken. Eller kanske ta ett dopp i sjön, tjoho! Så länge ska jag lgiga här i sängen och njuta av min vackra 60-tals klänning som har den perfekta Barbiefärgen. 


Kommentarer
Ida Nielsen

bra fyndat Malin! :) Du och Lions alltså..

2013-05-18 @ 16:26:35
URL: http://hebreiska.blogg.se/
makeityourownelin

Men åhhhh vilken fina klänningar du syr. De är helt underbara.Å avis på den där symaskinen blir jag också:)

2013-05-20 @ 09:06:51
URL: http://makeityourown.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0