Loppis

Tjohej!
 
Igår va jag på årets första loppis (för mig) jag som annars älskar loppisar har inte haft tid för sådant detta året då vi införskaffat hus =jobb och hund=Jobb. Med mig hade jag Nina som med sina snabba ben sprang hem ett klaffbord till mig och även ett till sig sj. Och det klaffbordet ska jag snart gå ut och slösa lite sandpapper på, för jag ska tråkigt nog måla det vitt! Eftersom jag har en vision om att det ska stå i hallen, som jag vill ha så ljus som möjligt. Men det visar jag inte idag. Införskaffade mig även några gamla böcker (för att de va fina) En bok om knyppling, perfekt om jag vill prova något nytt på knyppeldynan. lite gamla tyger som kanske kan bli något fint ska få sig en omgång i tvättmaskinen. Sist men inte minst världens gulligaste tavla från år-68 som ska hänga i mitt funkisrum. 
Idag hopps jag även hinna påbörja ett nytt syprojekt, en skjorta till min lille Far. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0