Klänningen är klar!

Och det kommer komma bilder en annan dag när jag har den på mig :D Och vad matchar inte bättre till min klänning än ett par av mina träbonnar? Nu har jag officiellt en outfit till nästa lördag. Vill även tillägga att insidan på en klänning är lika viktig som utsidan, därför syr jag nästan alltid för hand när jag fäster fodret, för det blir snyggast och bäst så. 
 
på tal om annat, jag har haft en del dippar idag. 1 igår levde jag som om det var onsdag. 2 idag har jag levt som om det var torsdag, fram till att gubben kommer hem och säger att det ska bli skönt med helg imorgon. VA!???!!! fattar ingenting,, vadå imorgon? det är ju torsdag idag.. men icke. Tydligen är det fredag idag. 3. Boris rullade sig i en död fågel,mmm hundparfym. Duscha en hund är inte så kul. men en dusch fick det bli. 4 Boris äter kattbajs och rullar även sig i det, mmm det luktar så gott. Duscha igen!!
och eftersom det tydligen är lördag imorgon måste jag städa nu, får nämligen fint besök imorgon :D 
 
Och tydligen går det inte att ladda upp bilder från datorn.. får ta någe bild från instagram så länge då. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Malin Aurora

Åh så vackert!

2013-08-17 @ 08:55:12
URL: http://vildblommor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0