förr hette det prydnadskuddar

Tjohej!
 
Det som absolut int får hända har hänt! Min overlockmaskin behöver repareras.....därför står alla klädprojekt stilla just nu.Eftersom jag aldrig i hela mitt liv skulle kunna tänka mig att sy kläder utan en overlockmaskin, resultatet på ett plagg blir inte alls proffsigt. Så för att lugna min stress så har jag fått ägna ig åt lite handarbete, och det kommer fortsätta. Jag har gjort två uddar med applikationsbroderi och broderi, det ska bli två till. De är väldigt barnsliga, vilket jag gillar. För det är kul! Dessutom så är vi nyinflyttade och behöver göra vårt hem mer personligt, för det är ganska så trist och ointressant än så länge. Att bara ha vitt och svart blir fruktansvärt tråkigt och nästan deprimerande i längden. Ciao/ Mc.J 
 
 


Kommentarer
Ida Nielsen

Söta!

2013-08-22 @ 16:15:37
URL: http://hebreiska.blogg.se/
Ewa

Vilka härliga kuddar! Man blir glad av dem!

2013-09-08 @ 21:39:29
URL: http://tygochgarn.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0