mönsterkärlek

Tjollahopp!
 
Snart är det fredag igen, how wonderful. just nu ligger jag på golvet och ritar ut mönster till en enkel tunika som jag kan ha nu i höst, modellen är väldigt ledig och enkel så därför har jag valt ett fint splashigt mönster i satin. Så jag hoppas att den blir superfin.
Och idag blev Ida och jag väldigt glada när vi fann fina gamla klädmönster i en låda, så vi har ritat av dem under lunchrasten, jag blev så glad och exalterad över mönstret jag ritade av att mitt hjärta slog hur fort som helst, det kana bara innebära en sak. Jag älskar att sy! Och jag älskar gamla fina retromönster. Här är två som jag har lagt till listan. En klänning, den längst upp till höger. Och en söt liten jacka. Ha en underbar kväll vänner, nu ska jag fortsätta rita och klippa innan jag ska gå på pilates halv åtta. Ciao/ Mc.J


 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0