Min SatinTunika

Tjenare!
 
Igår gjorde jag äntligen klart min tunika i satin,, fy bövelen vad det är tråkigt att sy i satin...blääää. Men resulatet blev välgodkänt även om jag tänker göra några små ändringar i urringningen i ryggen. Men för övrigt är jag nöjd och den känns väldigt lyxig och den är lätt och varm att ha på sig. Precis vad jag behöver eftersom jag bara sitter och huttrar i klassrummet hela tiden. Den är dessutom lika snygg med skärp i midjan som utan. Nöjd,nöjd.nöjd.
 
Snart är det dag för lunch innan jag beger mig till skolan. Btw,, igår blev jag sjuk som in i katten, känner mig fortfarande halvdålig. Men jag tänker låssas att jag är frisk och då kanske det försvinner, så ist för ett pass på gymmet idag så får det bli en kvällspromenad. Och för er som har försökt nå mig på mobilen så är det lönlöst för jag har ingen mobil. Har int haft det på några dagar nu. ikväll förhoppningsvis, ha jag min nya mobil.
Ha en fin dag!
/ciao, Mc.J
 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0