Morning!

God morgon sötnosar. Igår slog jag personligt rekord 2013, jag hadde nämligen varit frisk 8 dagar i sträck. Vaknar idag med världens största mandlar, ont i öron, onit i bihålornD och rinnande ögon. Men vad gör det när sambon serverar te till mig som jag kan dricka liggandes i sängen. För till skolan ska jag, det är en sak som är säker. Idag ska jag sy klart mitt korsettliv, och kanske hinner jag förvandla det hela till en klänning. tänkte visa lite annat smått som jag gjort i veckan innan jag hoppar upp ur sängen, redo för en ny skoldag. Håller på att göra nya kuddar till sängen i lappteknik av jeans, kommer passa ursnyggt till vårt sängöverkast  som är i jeans,, men vilken färg ska jag ha till botten? Dessutom har jag knypplat en liten grön spets, det va himla skoj så jag ska beställa hem lite knyppelgarn och producera spetsar åt folket! Ha en fin dag/ciao Mc.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0