Sjukstugan

Goddagens! det va inte igår, tid och prioritering för bloggen har det inte funnits. Jag är inne på min tredje vecka som sjuk, dagen efter nyår trodde jag att jag mirakulöst hade blivit frisk men så fel jag hade. Och idag känns det som om jag står på noll igen och jag antar att det kommer dröja några veckor till innan jag är frisk. Ingen träning för mig, vilket redan innebär att kläderna blivit för stora under dessa tre sjukveckor, så angående min träning kommer jag att stå på ruta noll och antagligen vara svagare än jag någonsin varit i mitt liv. Jag är sämst på att vara sjuk. får väl dessutom liggsår snart, hurra! Trots detta va julen mysig och på själva nyårsnatten va jag pigg och kunde dansa in det nya åreTätorts sjukdom kunde jag göra klart en del projekt från sängen genom att sy för hand, som min nattskjorta som jag är himla nöjd med, jag får nog ta och sy en hel drös av dem. Och laga gamla klänningar så att de blev användbara igen, det enda positiva med att jag inte kommer kunna träna på några veckor till det är att jag antagligen kommer kunna lägga ner fasligt många timmar på att sy. Och visa upp mina syligheter här i bloggen. Här är två bilder på nattskjortan, ha en fin dag mina damer och herrar/ Mc.j 
 


Kommentarer
Ida

tänker på dig! <3

2013-01-03 @ 16:01:35
URL: http://hebreiska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0