Projekt jeans

God morgon! Ligger i sängen och drar mig för att gå upp, ännu en dag med kroki. Det är roligt men så himla ansträngande och jag har så svårt för att koncentrera mig på krokin då tankarna bara går åt nya syprojekt. igårkväll sydde jag klart mina jeans i 70tals anda men eftersom jag gjorde dem vidare än "normal" 70tals bralla så påminner de mer om något från 40talet och det är faktiskt mer positivt i mina ögon. Och passformen blev perfekt, jag älskar att rita egna mönster efter egna mått, nu har jag de perfekta jeansen i storlek Malin. Dags att lämna världens Mysigaste täcke, ha en fin dag vänner, bjuder på några bilder av jeansen från arbetets gång, bättre bilder kommer någon dag senare i veckan. /Ciao Mc.J 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0