sött med prickar

Idag inviger jag blusen som jag sytt, den är så himla skön och söt. 100% bomull, älskar naturmaterial. känner även lite stress inför utställningen i april,,,,,,för pga omständigheter så gör jag en ny kollektion. Så i helgen måste jag inhandla nya tyger, jisses så trött jag blir på mig själv. hard work work!!!!!
Och dessutom har jag gått och fått sämre syn på senaste så om tio arbetsdagar anländer mina nya brillor och mina gamla är inte ens gamla,, måste slita på dem som tusan dessa sista dagar med dem. Och trött på att odla långt hår,,får lite panik när det hänger hår i nacken så på fredag åker trimmern fram, äntligen ska jag se ut som mallansprallan igen.
Ha det fint vänner! / ciao Mc.J
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0