bröllopsgäst

gokväll
 
i slutet av denna månaden ska jag vara bröllopsgäst, och tänkte då (chockerande) sy mig en klänning. jag har velat fram och tillbaka angående hur modellen ska se ut. jag gjorde en fin toil i korsettliv, men kom fram till samma dag att jag inte trivdes i det efter att haft burit en klänning i liknande modell på kvällen. sedan gjorde jag en toil med en axel,,vilket inte heller kändes helt hundra. nu är jag mest fruktansvärt trött på att göra toiler. eftersom jag trivs bäst i klassiska tidlösa modeller så får jag antagligen fokusera på det, tredje gången gillt. på tal om något helt annat, Imorgon ska jag jobba på make up store i kristianstad :D love that place. kom dit och frossa i ögonskuggor vetja. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0