Detaljsömnadsfredag

Godmorgon!
 
Idag är jag inte alls pigg, hur trött som helst faktiskt. Men ack vilken mysig frukost vi har haft. Nedsläckt och tända ljus. Och snart är det dags för skola igen. Idag är dte fredag och det innebär att jag bara går i skolan fram till lunch, ídag ska vi jobba självständigt med materiallära och detaljsömnad. Det blir hur mysigt som helst. Sedan blir det att köra några maskiner tvätt och samtidigt låta symaskinen gå här hemma :D Mysfredag.
 
Här är min fina kjol som jag lyckades laga igårmorse. Äntligen kan jag använda denna raring igen.
 




Kommentarer
Kusin Hanna

Usch hoppas ni inte riktigt läser samma materiallära som vi gör. Herrejissanens vad tråkigt!
Förmodar att ni har mer med diverse tygmaterial o liknande. Vilket låter betydligt roligare än det vi läser. Blä.

2012-09-07 @ 12:47:44
URL: http://hannaaerika.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0