Cashmilon

Godmorgon!
 
Äntligen måndag och äntligen en ny skolvecka och massor av nytt att lära. Och ett stort plus är att jag har sovmorgon, skolan börjar 12.40. Men när klockan är 07.00 och Robin inte är hemma längre finns det ingen anledning att ligga kvar i en stor nästan tom säng så då skuttar jag upp och gör mig en bauta frukost och strosar omkring och fixar och donar lite här hemma ist.
Igår tog jag med mig höstkläder från grödby, så de har jag sorterat och vikt snyggt.. Men ojsan vad många plagg hade blivit för stora, eller mn kan också säga att jag har krympt. favorit plagg från i höstas/vintras/Vår sitter nu pösigt och hängigt. innebär det att jag borde äta praliner varje kväll från och med nu? OOh det hade varit härligt.
 
Iaf jag tänkte visa en av mina nya favoriter, det är en stickad topp från 60-talet som är supermjuk och fin för den är stickad av ett garn som heter cashmilon som är framställt av akrylfiber och det är jätte jätte mjukt!... och dessutom har vår fina fåtölj fått sin plats nu. Nu ska jag bli fin med röda läppar och stickat linne för jag tänker bege mig ut på en runda i solen och kanske ta ett stopp vid stadsmissionen för där har jag aldrig hälsat på förrut.
Ciao/Mc.J
 




 
 


Kommentarer
Emilie

Underbart linne! Och fasen så snygg ditt söndags projekt blev - löve! <3

2012-09-03 @ 14:05:38
URL: http://emilieemsan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0