Bloppis

Gokväll mina damer och herrar!
 
Tänkte bara skriva några rader här ikväll eftersom jag int har så mkt annat för mig just nu. Känner mig fortfarande lite hängig så jag fick strickta order från min käre sambo att stanna hemma och inomhus. Så denna kväll till ära så har jag fotat fina fina klänningar som jag tänkte sälja eftersom de antingen är för stora och för att jag aldrig använder dem. Det tar verkligen emot för jag tänker sälja mina 2 absolut finaste och met värdefulla vintageklänningar, en röd fin 50's evening dress från the states (med strass) och min absoluta favorit i min klänningsamling,  en 50's cocktailklänning i svart sammet som kommer från en liten fin atelje i Paris. Jag kommer lägga upp klänningarna här innan de hamnar på tradera, så är det någon ni vill ha så får ni hojta till. Dock kommer de två äldsta klänningarna bara hamna på tradera pga deras värde.
Nu ska jag dricka saft från ett stort glas med sugrör, så det så. Ha det fint ikväll! Och jo, förresten så har jag fortfarande ingen mobil. Så det går bara att nå mig via det där coola internätet. Eller via porttelefonen :)
 
Här är en vit retroklänning från Zara, strl S.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0