Att laga

Godmorgon!
 
Idag har jag ägnat några minuter på morgonkvisten till att laga en fin kjol som jag köpte förra våren, jag har bara använt den en gång sen gick sömmarna upp. Dålig kvalité Hm.. .. Men jag har int haft mage att slänga den för jag gillar den så mkt. Och idag ska jag inviga den på nytt. Det är alltid mkt bättre att laga ett plagg än att slänga det och köpa nytt.. om det int gäller strumpor och underkläder förståss och riktigt utslitna kläder :D
Så idag fick jag även chans att inviga min nya nålsdyna som vi gjorde i måndes i skolan, för hand. inga symaskiner här int.
Tänkte även visa hur sött det stickade linnet är på, väntar ihärdeigt på att det ska bli tvättat så att jag kan använda det igen innan det blir för kallt ute.
Ha en fin dag!
Ciao/ Mc.J
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0