SPA på en måndag

äntligen är det måndag igen, jag ääälskar måndagar. För på måndagar har jag hemmaspa. Sover en halvtimme längre, sedan tänder jag ljus, sätter på ljuv och lugn musik, utövar yoga och meditation. Sedan tar jag en mkt lång varm dusch, slösar lite för mkt på varmvattnet. Sedan gör jag en fotbehandling och ansiktsbehandling och går och lägger mig en halvtimme till innan jag börjar göra mig redo för skolan som börjar 12.40. Och idag har det varit himlans skoj i skolan, vi har lärt oss tviststygn, så nu ska jag brodera för fullt, för tviststygn är himla snyggt! Och eftersom det har varit en toppendag tänker jag avsluta den så också, med ett smaskigt spinningpass. Hurra för måndag!
 
Tänkte även passa på att visa en av mina senaste vintagefavoriter, en röd/svart randig blus á la 80-tal. 60st 50öringar kostade den min plånbok, int så pjåkigt.
Ha en underbar kväll!
Ciao/Mc.J
 
 
 


Kommentarer
Ida

Snygg-Malin i tjus-blus! Svart och rött är så snyggt ihop

2012-10-15 @ 21:07:39
URL: http://hebreiska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0